Morbid och Stinger


En gång för länge länge sedan fanns det en dator som hette Amiga 500.

Någon gång mellan 1988 och 1994 lärde jag mig att programmera assembler, och tillsammans med min kompis Stinger gjorde jag spel och demos för ovan nämnda Amiga. Det som jag lyckats bevara finns att hitta här.

OBS! Hör av dig om du har något jag gjort som jag inte har kvar!

2008-11-05

Maskpapp

Maskpapp (släpptes: okänt, troligen 1992)

Intro för Troon. Efter denna intro sparkade VCT samtliga andra medlemmar, och vi bildade Massive.



Programmering: Morbid
Musik: Mazon
Grafik: Stinger
Design: Morbid och Stinger




2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Mattias :) Jag minns inte ens det introt, men skoj var det på den gamla fina Amiga-tiden :) Ha det bra!! Mvh, VCT / TROON.

Mathias sa...

Kul att höra från dig. Vad gör du nu för tiden?